דגשי עבודה לשימוש בכלים נטענים


כלי עבודה נטענים יכולים להיות כלים הרבה יותר שימושיים מאשר כלים שמחוברים לחשמל כהכרח לפעולתם. עם זאת כלים אלו יכולים להיות בעייתיים יותר גם בגלל העמידות שלהם וגם בגללה כוח שהם יכולים לספק בעבודה עצמה. הנה כמה דגשים חשובים לעבודה עם כלי עבודה נטענים.

התכונות של כלי העבודה

כלי עבודה נטענים כיאה לכלי עבודה חשמליים באופן כללי, יכולים להיות ברמה חוזק משתנה. יש כלים שיכולים לעבוד בהיקף עבודה גדול יותר לעומת אחרים וכך למעשה יש לבחור את הכלי שמתאים לצרכים שלכם. עם זאת חשוב זלכור שכלי עבודה נטענים יהיו כמעט תמיד פחות חזקים מכלי עבודה שמחוברים לחשמל באופן טבעי בגלל המתח שמגיע אליהם, כי כך הם מתוכננים. אם אתם מחפשים כלי חזק במיוחד כדאי שתשקלו לקנות כלי שמחובר לחשמל וגם אם יש לו סוללה, עבדו איתו כשהוא מחובר.

מאריכים פחות שנים

אפשר לומר שזה עוד חיסרון של כלי העובדה שנטענים אך החיסרון הזה לא תמיד יהיה כה משמעותי. בגלל שהכלי מתחבר לסוללה נטענת, הוא לרוב יחזיק מעמד פחות זמן והעמידות שלו באופן כללי תהיה פחות טובה. אורך החיים של כלי העבודה האלו אמנם מוגבל אך עדיין יש להם מבחר רחב של יתרונות. צריך לזכור שהעמידות של כלי העבודה הנטענים עדיין יכולה להיות טובה יותר מכלים שמתחברים לחשמל באופן ישיר וזאת בהשוואה של היצרנים השונים שכן יש יצרנים טובים יותר וטובים פחות.

לא לשכוח להטעין מספיק זמן

המקרה הכי מצער ומבאס שיכול לקרות הוא כמובן שהסוללה נגמרת באמצע. הסוללה יכולה להיגמר באמצע העבודה ולא רק שתצטרכו להטעין אותה, אולי אפילו כמה שעות, יכול להיות שמה שעשיתם עד עכשיו יירד לטמיון. לא תמיד אפשר לעצור את העבודה באמצע ולהמשיך מאותה נקודה ואז למעשה סתם בזבזתם זמן רב והרבה מאמץ פיזי. תמיד חשוב לתכנן היטב את העבודה כך שיהיו לכם שתי סוללות טעונות לכל הפחות כך שבזמן שאחת מהן תיטען, הסוללה השנייה תשמש אתכם להמשך עבודה באופן ישיר בלי שהתוצר שלכם נפגע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בטיחות בשימוש פטישי חציבה

תחזוקה נכונה של מסור עגול

טיפים לבחירת מכסחת דשא